جمعه 28 فروردین 94
کد آهنگ پیشواز رایتل,دانلود آهنگ جدید ,متن آهنگ
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
پرفروش ترین محصولات فروشگاه
آموزش آشپزی
آخرین نظرات

  • نیلوفر میگه:
    سلامی دوباره وحید سایتتون عالیییییییییییییییییییییه
    در تاریخ ۲۷ فروردين ۹۴، ۱۳:۴۵

  • نیلوفر میگه:
    سلام وبت خیلی خوب بود
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۲۲:۳۴

  • دختری از تبار تسنیم میگه:
    سلام عالی بود ان شاالله این دعا، قلب های ما رو صاف کنه...
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۱۴:۲۸

  • نیلوفر میگه:
    سلام وحید وبت خیلی خوب بود
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۱۲:۵۷

  • رضا میگه:
    چه تیمهای ضعیفی!
    در تاریخ ۲۵ فروردين ۹۴، ۱۶:۵۹
آرشیو ماهانه
طراح قالب : فارسی تمپ
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره
  • تعداد بازدید : ۱۱۲
  • دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره

     

    دانلود آهنگ جدید سامان جلیلی به نام ستاره به همراه متن آهنگ
    آهنگساز : سامان جلیلی ، تنظیم : حامد برادران ، ترانه : امید علیجانی

     

    متن آهنگ سامان جلیلی به نام ستاره

    ♫♫♫

    نگو دلت با من نیست ، نگو از جنسه سنگه
    بگو چشمات سر چی ، داره با من می‌جنگه
    این از بختِ منه که ، همیشه پای این عشق
    یـه جا بایـد بِـلنگـه
    نگو بهم محاله ، تورور بدست آوردن
    منو میبری با این ، حرفا  تا مرز مردن
    اشکام از دوریِ تو ، ریختن ندیدی از من
    چه آبرویی بردن

    عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
    بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
    تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
    دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
    دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
    بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

    ♫♫♫

    تو با این همه آزار آخه کجا رسیدی؟
    منو تو چشم مردم به رسوایی کشیدی
    بگو تهش چی میشه ؟
    من راضیم حتی ، به هر خوابی که دیدی
    همین حالی که دارم ، تو چشمای تو هم هست
    موندن سر حرفت ، منو میبره از دست
    نشد این اعترافو ، ازت پنهون کنم که
    چشات مثلِ ستار ست..

    عاشقتم.. میدونی ، میتونی ، بمونی کنارمو
    بگیری ، غمِ تو ، از روزگارمو
    تا ابد ،  جونمو ،  پای تو میزارمو
    دیوونتم.. امشب ، میگم، من با تو رازمو
    دوباره ، از نو ، عشقو میسازمو
    بمونی ، میگیری ، غمو از این سازمو

    ♫♫♫

     دانلود – Download

     


     
    منبع : جهانی ها

     
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    [Menu_Code]