جمعه 28 فروردین 94
کد آهنگ پیشواز رایتل,دانلود آهنگ جدید ,متن آهنگ
جای تبلیغات شما
خرید شارژ
پرفروش ترین محصولات فروشگاه
آموزش آشپزی
آخرین نظرات

  • نیلوفر میگه:
    سلامی دوباره وحید سایتتون عالیییییییییییییییییییییه
    در تاریخ ۲۷ فروردين ۹۴، ۱۳:۴۵

  • نیلوفر میگه:
    سلام وبت خیلی خوب بود
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۲۲:۳۴

  • دختری از تبار تسنیم میگه:
    سلام عالی بود ان شاالله این دعا، قلب های ما رو صاف کنه...
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۱۴:۲۸

  • نیلوفر میگه:
    سلام وحید وبت خیلی خوب بود
    در تاریخ ۲۶ فروردين ۹۴، ۱۲:۵۷

  • رضا میگه:
    چه تیمهای ضعیفی!
    در تاریخ ۲۵ فروردين ۹۴، ۱۶:۵۹
آرشیو ماهانه
طراح قالب : فارسی تمپ
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
تبلیغات متنی
مورد داشتیم که !
  • تعداد بازدید : ۱۷۱
  • مورد داشتیم طرف توخوابگاه بخاطرکثیفی همه ی ظرفا
    یه قابلمه دوازده نفره برداشته وتوش یه تخم مرغ نیمروکرده…..
    مدیونیداگه فکرکنیدمن بودم!!!

    مورد داشتیم مرتاض هندی رفته خوزستان ۲۴ ساعت رو نک یه نیزه به صورت عمودی وایساده,
    الان شده مجسمه!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

     

    مورد داشتیم استاد اخرین دقایق سرکلاس از شاگرداش پرسید دوستان سوالی ندارین؟دختره از ته کلاس گفت استاد این رنگ لباس به صورتم میاد ؟ هیچی دیگه میگن استاد چهار گوشه کلاس رو لیسیده و طبق شواهد استاد الان تو مترو دستفروشی میکند .مقصراست ایا…..؟؟؟؟؟؟
    مورد داشتیم
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    گوسفنده فکر میکرده سگه
    اگه باور نمیکینی میتونی سرچ کنی

     

    موردداشتیم طرف توخوابگاه بخاطرکثیفی همه ی ظرفا
    یه قابلمه دوازده نفره برداشته وتوش یه تخم مرغ نیمروکرده…..
    مدیونیداگه فکرکنیدمن بودم!!!!

    مورد داشتیم دختره رفته آزمون تستی بده به مراقب گفته آقا میشه اژ اون مدادایی که مث پاشتیل خم میشه بهم بدین؟؟
    آقاهه گفته چطور!؟
    دختره گفته آخه بالای برگه نوشته :<<فقط با مداد مشکی نرم پر شود>>
    میگن مراقبه رو بعد این به یه جزیره نامسکون توی اقیانوس آرام فرستادن تا کسی رو گاز نگیره…

    مورد داشتیم طرف ب ما ک رسیده نداشته پول قلیون
    حالا خرج عمل دماغشو پروتز لباش شده ۹ میلیون
    مورد داشتیم طرف واسه اینکه حجم دانلودش تموم نشه عکس دانلود نمیکرده از عکس مورد نظر شات اسکرین میگرفته
    .
    .
    .
    مدیونید اگه فکر کنید اون طرف من هستما:D
    پسره اومده تو شخصى میگه سلام به همگى… :/
    .
    .
    .
    .
    خداجون اینو شفا نده بزا یه سرگرمى داشته باشیم:|

     

    مورد داشتیم پسره ب دوست دخترش گفته:آگه من بمیرم چکار میکنی؟ ؟؟؟؟
    دختره گفته : خدا نکنه من لباس مشکی مجلسی ندارم!

     

    مورد داشتیم که پسره هیچ موردی نداشته
    من دیگه حرفی ندارم…
    مورد داشتیم قبل امتحان گفته من هیچی نخوندم بهم برسونین… ولی بد امتحان گفته وااای چ قد اسون بود اگه ی کم بیشتر خونده بودم کامل میشدم…. مدیونیین فک کنین هم کلاسی من بوده من و دوستامم ریختیم رو سرش تا جایی ک میتونسیم زدیمش….
    مورد داشتیم طرف با کلنگ رفته وسط زمین فوتبال. وقتی هم ازش پرسیدن داری چکار می کنی گفته…
    .
    .
    .
    .
    الکی مثلا من دارم گلف بازی می کنم.
    مدیونی اگه فکر کنی اون نفر خودم بودم و زمین فوتبال هم توی دانشگاه بوده و اون کسی که این سوال رو پرسیده رییس حراست دانشگاه بوده ..!
    مورد داشتیم پسره به خیال اینکه ولنتاین تمومه رفته با یه دختره رفیق شده……
    سه روز بعد
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    .
    دختر: عجیجم امروز روز سپندارمزدگانه ها(اسم درستش رو نمیدونم) چی بلام میخلی ؟؟؟؟
    میگن پسره الان توکماس……..ااا وایسا میگن دار فانی رو وداع گف همین الان… صلوااااات
    مورد داشتیم پسره بخاطر کادو خریدن واسه همه مخاطباش تو روز ولنتاین الان بی پول بدبخت شده و کنار جوب زندگی میکنه
    مورد داشتیم که استاتوس زده من اصلا آش نمی خورم دوس ندارم
    پسره کامنت گذاشته ازدواج آش و کشک خاله ته … بخوری پاته نخوری پاته

     

    منبع : چیدا

    نویسنده : وحید اسلامی تاریخ : فروردين ۲۵ امتیاز : موضوعات : اس ام اس ,
    برچسب ها : اس ام اس خنده دار , اس ام اس طنز , جوک , جک , خده دار , طنز , متن طنز , مورد داشتیم که ! ,
    نظرات
  • در قمست نظرات مشکلات و پیشنهادات و انتقادات خود را با ما در جریان بگزارید.
  • هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی
    [Menu_Code]